dissabte, 7 de març del 2009

quina pre-primavera!! suposo que l'entrada de venus a àries ens afecta bastant, però tambe ens afecta la lluminositat d'aquest dia tant esplèndid de solet que fa avui, de la mica d'escalfor que fa estar-hi agust, i és que ja falta menys per ser-hi, pero tot i així, oju, que març marçot...s'ha de vigilar! aquest mes ja no costara tant banyar-se al mar, perque mira que al febrer...pitjor que al desembre o al gener, congelada, però senta molt bé al cos, de moment no m'he encostipat en tot l'hivern...!! feliç pre-primavera a tothom!

3 comentaris:

Irene ha dit...

lia!
no fotis que ets de les que es banya al mar a l'hivern???
aix....!!! Sempre he admirat tant a aquesta gent! Jo voldria molt, però no puc, fa massa fred. I el neoprè em senta malament.

ah, m'atreviria a dir que les pre-primaveres molen molt!

Anònim ha dit...

Ai caram! aquí no podem banyar-nos a l'hivern perquè tenim una capa de glaç de 10 cm, i a l'estiu ens banyem a 16 o 17 graus. Jo crec que hauries de venir a provar l'experiència d'un bany d'aigua freda a ple estiu ;-))))

lia ha dit...

home, seria divertit un bany a l'estiu aqui dalt, potser seria com aqui a l'hivern...