divendres, 28 de març del 2008

feliç primavera!!

bon any nou a tothom! doncs ja se sap que la primavera és com l'inici de l'any astrològic, ranquem el cicle amb peixos i començem una nova etapa, aviam si es veritat.
la veritat és que al principi pensava que aquesty bloc serviria mes per comunicar-nos amb les susis i tal, però sino jo almenys hi anire escrivint cosetes, que ja va be també.
avui fa un dia gris, bastant tapat i trist, no molt primaveral la veritat, cosa que tambe fa tenir els ànims més avall, es nota que no hi ha tanta energia. i altre cop s'acaba el mes. el temps passa que ni t'enteres, i altre vegada estic a punt de perdre el record, doncs intento banyarme al mar almenys un cop al mes, i gener i febrer molt be, bueno al febrer tambe apurant, hi vem anar el dia 29 amb me mare, pero avui ja és 28.3, nomes em queden tres dies... i amb aquesta grispor, qualsevol es va a banyar al mar...quina fred!!
a vegades penso que m'agradaria tenir mes energia per fer les coses i no menjarme tant el cap.
perque ens ho compliquem tot?
tinc ganes de dormir, de dormir molt i que quan em desperti tu estiguis al meu canto. i ja no marxis.