divendres, 5 de desembre del 2008

altre vegada divendres, els magnífics divendres, sempre son dies llargs els divendres, i es curios pq encara que estiguis cansat de tota la setmana, hi ha com més ganes de festa que un dissabte, es nota a l'ambient, jo ja quasi mai surto, amb lo de treballar a la nit, doncs clar, acabes cansat, pero a vegades les ganes hi son igual. a mi quan arriba nadal es com que ja m'animo, la taror no, em fa mes recolliment i tal, pero amb nadal nadal, un pas de pardal, i ja se que encara no hi som, pero jahi anem, i passat nadal ja gener, canvi d'any i d'anys en el meu cas, i a començar de nou, de cara a la primavera. si es que...i quan vongui primavera igual, amb divendres llargs, i ganes de farra reprimides...potser ja va sent hora de deixar de reprimir-se, no? a desmadrar una mica, que sino el tempos passa volant!! desmadreu-vos penya!!

1 comentari:

Irene ha dit...

si!!! jo ja he tirat l'armario por la ventana!!!
I tu has triumfat, jajaja!